Pari, ki se težko pustijo voditi ali prepustijo vse vajeti, se običajno ne odločijo za poročno organizatorko (ali organizatorja). Če si par želi načrtovati in organizirati poroko sam, potem je to definitivno prava odločitev. Bistveno pri tem pa je, da se zavedata, kaj vse zajema organizacija in koliko truda je potrebno vložiti, da bo dogodek izpeljan, kot je pričakovano in želeno.
V kolikor bosta organizacijo in vodenje poročne dne prepustila organizatorki, jo skrbno izberita. Oseba, ki je v vlogi organizatorja, mora dobro poznati psiho ljudi, biti mora vljudna, prijazna, iskrena in izredno komunikativna. Pomembno je, da zna hitro reagirati in reševati neljube situacije. Mora biti splošno razgledna, organizirana in samoiniciativna. Ključen vpliv na izbiro ima sicer cena, a ko bosta izbirala organizatorko, se osredotočita predvsem na izkušnje in priporočila drugih. Iznajdljivi svetovalci oziroma organizatorji bodo tudi v času pestre ponudbe poročnih produktov in storitev spretno našli kakovostno rešitev za vsak vajin izziv.
ZAKAJ IZBRATI POROČNO ORGANIZATORKO
Največja prednost najema profesionalne organizatorke je zagotovo ta, da vsa bremena padejo z ramen para in svatov (prič, mam, prijateljic ali prijateljev). Nivo stresa je bistveno nižji in zadnji teden pred poroko sta lahko povsem mirna, saj ne rabita poskrbeti za zadnje malenkosti. V času načrtovanja se tako lahko povsem posvetita stvarem, ki so za vaju veliko bolj pomembne in jih namesto vaju težko opravi kdo drug; tj. izbira prstanov, izbira oblek, frizuri in ličenje, manikiri, pedikuri, masaži, torej skrbi zase. Ob organizatorki pa to dobi še večji pomen (tudi mentalno), saj je prisotna ves čas načrtovanja in vama je na voljo za dodatne dogovore, pogovore in izzive na poti do prekrasnega poročnega dne.
POTEK SODELOVANJA MED SVETOVALKO IN PAROM
Previta ponudbo, reference organizatorke in se dogovorita za sestanek. Slednji je namenjen spoznavanju in medsebojni kompatibilnosti, hkrati pa podrobnostim o organizatorkinih izkušnjah. Pomembno je, da ji dobro predstavita vajin pogled na organizacijo in potek poročnega dne. Ko izbereta organizatorko ali organizatorja, ob katerem »čutita, da je to to«, sledi podpis pisne pogodbe, kamor boste vključili vse točke pogovora in rešitve za potencialne zaplete med sodelovanjem. Na tej točki lahko vsi skupaj nazdravite (ker se nobena dobra zgodba ne začne s solato, jasno), nato pa sledi podrobno načrtovanje. Najprej se določi lokacija za obred in slavje, sledi izbor fotografov in glasbe ter približna časovnica.
V treh korakih do nepozabnega poročnega dne s poročno organizatorko:
- spoznavanje med parom in profesionalno organizatorko (ker bo izvajalka poskrbela za vajin najlepši dan, vaju mora izvrstno poznati, da bo lahko predlagala poročne elemente v vajinem slogu), podpis pogodbe in individualni sestanek glede posameznih skupnih korakov,
- pogovori organizatorke z izvajalci, izbor izvajalcev skupaj z vama ter načrtovanje celotnega poročnega dne s svetovanjem (dizajn, tiskovine, barvna paleta, rože, dekoracija, catering …),
- vodenje samega poročnega dne.