Priprava partnerja na družino

0
249
Družina

Različne kulture po vsem svetu stoletja pozdravljajo zaporedje dogodkov, kjer poroki sledi načrtovanje družine. To zaporedje je vtisnjeno v naš DNK, a sodobni način življenja, ki naše telo pogosto iztirijo iz stanja homeostaze (ravnovesja), zaradi stresa, onesnaženosti s plastiko, elektromagnetnega sevanja in drugih dejavnikov, ki močno vplivajo na sposobnost ženske in moškega pri zanos

Mlada zakonca, ki začutita, kdaj je »čas za otroka«, le redkokdaj pomislita, da lahko za zdravje svojega otroka naredita največ leto, ali pol leta pred zanositvijo. Takšen način razmišljanja je hitro označen, kot pretiravanje in nekaj za »control freak« ženske. Pretirana priprava prinese veliko pritiska in strahu, ki negativno vpliva na celotno zgodbo o začetku novega življenja. A priprave so tiste, ki bodo znatno izboljšale kvaliteto vajinega zdravja in posledično tudi zdravja vajinega bodočega otroka, ki se bo rodil v krogu vajinega zakona, katerega bosta obeležila s svojimi zaobljubami.

Zavedati se morata, da ne glede na moderne oblike partnerstva, je odraščanje otroka v zakonu dveh predanih partnerjev, ki se ljubita, sta iskrena in zvesta drug drugemu, še vedno tisto, kar otroka najbolj podpre pri razvoju.

Kaj torej sodi v pripravo mladoporočenca na družino? To ni samo prenehanje kajenja in zmanjšanje pitja alkohola, priprava je bolj obsežna in zajema spremembo ali prilagoditev vsakodnevnih življenjskih rutin.

Je vredno? O, da! Pa še kako!

ISKREN POGOVOR MED PARTNERJEMA

Pomagajta si s spodnjimi vprašanji.Odgovarjajta jih drug drugemu.

  • Kaj je tvoj razlog, zakaj si otroka sploh želiš?
  • Kakšno vzgojno strategijo so ubrali tvoji starši in kako učinkovita je bila?
  • Kako bi vzgajal/a svojega otroka?
  • Kaj se mora še zgoditi v tvojem in najinem skupnem življenju, da boš/bova na otroka pripravljena?
  • Kaj je tvoj največji strah pri načrtovanju družine, česa se najbolj bojiš? Kateri del? (Bodita zelo iskrena, brez cenzure.)
  • Na koga v najinem življenju se lahko zaneseš ob prvih mesecih in kasneje za varstvo?
  • Na katere stvari želiš, da sva pozorna pri sami vzgoji? Kaj želiš, da omogočiva najinemu otroku?
  • Kakšen je tvoj pogled na to, kako bova otroka prehranjevala?
  • Ali bova otroka krstila?
  • Kako zdrava sva? Katere bolezni ali večji življenjski dogodki so se pojavili v življenju tvojih staršev in prednikov?

POGOVOR S STARŠI, BABICAMI IN DRUGIMI SORODNIKI

Znanost epigenetike in psihogenetike pravi, da ne dedujemo zgolj bolezni, temveč mnogo več.

Genski zapis je koda, ki jo lahko spremenimo le pod pogojem, da jo poznamo – da torej poznamo življenjske zgodbe svojih prednikov. Naše zdravje in bolezni, čustva, značaj in usoda se prenašajo iz roda v rod, kot štafetna palica.

S poznavanjem življenjskih zgodb naših prednikov dobimo uvid v način razmišljanja in posledično delovanja. Povprašajte torej svoje starše, babice, druge sorodnike o življenjskih dogodkih – poroki, načrtovanju družine, nosečnosti, porodu, življenju z novorojenčkom in nasploh o življenjskih dogodkih, ki so jih najbolj zaznamovale.

PRIPRAVA FIZIČNEGA TELESA

Ta priprava ni pomembna samo za žensko, pomembna je tudi za moškega, ki prispeva bistveno esenco k novem življenju – svojo spermo. A število spermijev močno upada, tudi zaradi tega je tako pomembno, da moški svoje telo pripravi na način, ki vpliva tudi na to, da telo producira več in bolj kvalitetne spermije.

TELOVADBA

Ženska bo med nosečnostjo doživela popolno spremembo telesa. Pridobila bo več kilogramov in tudi porod je lahko posebna izkušnja maratona, ki kliče po dobri fizični pripravljenosti. Dobrodošlo je torej, da ženska vsaj 6 mesecev pred spočetjem svoje telo pripravi z vadbo, ki jo privlači. Lahko je to tek, klasičen fitnes, pilates, joga, funkcionalna vadba ali sodobna vadba elektromišične stimulacija za tiste, ki želite prihraniti svoj čas.

Tudi pri moškem je ugotovljeno, da fizična vadba poveča število spermijev, a tudi tukaj ni za pretiravati.

RAZSTRUPLJANJE

Bistveno v sami pripravi, sploh za žensko, ki bo vse toksine prenesla na novorojenčka. Zavedati se moramo, da smo v sodobnem svetu polni parazitov, nanoplastike, različnih kovin, elektromagnetnega smoga.

Hrana

Razstrupljanje naj bi potekalo vsaj štiri mesece pred zanositvijo, optimalno bi bilo 3 leta prej (Ja, šok! Vemo!). Bistvo je vzpostavljanje dobre črevesne mikroflore. V tem času naj se izločijo vsaj vsi mlečni izdelki (razen kefirja), optimalno bi bilo, da izločite tudi meso, vnesete pa v prehrano napitke kot so kombuča, dodate probiotike (nujno), več organskih izvlečkov vitamina B, vsekakor pa ne pozabite na vitamin, ki je pravzaprav hormon skupine D. Najbolje ga dosežete z ustreznim sončenjem, tudi intimnih predelov.

Iz prehrane izločite navadno pšenico in jo nadomestite z ajdo, kvinojo, prosom, amarantom. V prehrano vključite več zelenjave, še posebej brokoli, cvetačo in temno listnato zelenjavo. Poslužujte se moči medicinskih gob in rjavih morskih alg, ki imajo izredne učinke na razstrupljanje in krepitev imunskega sistema. Pazite, da ne posegate po sintetičnih prehranskih dopolnilih, ki se samo nalagajo v telesu. Izberite ekološko certificirane in ne nasedajte napisom »naravno«.

Sibirska fitomedicina ima za žensko, ki se pripravlja na zanositev tudi odlično ljudsko mešanico olj, ki so jo poimenovali “Olje Altajske princese”. Odlično uredi hormonsko sliko in dvigne ženski libido.

Plastika in oblačila

Iz vašega doma izločite uporabo plastike.  Ne pozabite na plastično stekleničko za vodo. Predvsem omejite plastična oblačila. Plastika je večji problem, kot si mislimo. V naših telesih je ogromno mikroplastike, ki moti naše hormone, še posebej estrogen.

Preverite iz česa so narejena vaša oblačila. Volnena in svilena oblačila so najboljša izbira, ker nudijo tudi rahlo zaščito pred elektromagnetnim sevanjem.

Sevanje

Najmanj, kar lahko naredite je, da ponoči izklopite wi-fi in da nikoli ne spite zraven telefona. Telefon nima kaj početi v spalnici. Če nimate navadne budilke, naj bo to vajina želja za poročno darilo.

Spanje

Gre za najmočnejše orodje. Naše babice so imele prav, da je ena ura pred polnočjo vredna dvojno. Spanje je tudi razstrupljanje, zato poskrbite za dovolj spanca, sploh v zimskih mesecih, ko je to naravni ritem našega telesa in potrebujemo več spanca. Optimalno bi bilo, da ob 21. uri greste v posteljo ter se zbujate približno ob 5.00 zjutraj. Tako boste imeli tudi pred službo več časa zase, tudi za telovadbo, ki je najbolj učinkovita ravno zjutraj in v dopoldanskem času, odsvetuje pa se v popoldanskem času.

Spanje je pomembno tudi zaradi delovanja hormonov!

Ob vsej pripravi ne pozabite, da je to eno izmed najlepših obdobij vajinega življenja, zato v pripravo spada veliko smeha, radosti, sproščenih trenutkov v naravi.

 

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije o poroki Brezplačno.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here