Vodenje dogodka s strani poročnega organizatorja

0
89

Koordinacija dogodka ali celotno vodenje z načrtovanjem

Za vodenje dogodka se pari lahko odločijo le za koordinacijo dogodka, če igra veliko vlogo finančni vidik, kar je načeloma za organizatorje zahtevnejša naloga, saj nimajo vseh vajeti v rokah. Namreč, kadar izvajajo poroko od začetka do konca, vama predlagajo njim poznane izvajalce, s katerimi so že sodelovali. Kar pa lahko pričara paru prijaznejšo izkušnjo in tudi ugodnosti v finančni sliki.

Če izbereta organizatorja le za koordinacijo poročnega dne, ga najprej do potankosti seznanita s časovnico, nastopi izvajalcev ter posebnimi elementi na poročni dan, da bo lahko izpolnil vse vajine srčne želje. Tudi če je organizator le koordinator, z njim podpišita pogodbo. Nato steče komunikacija o vsem, kar sta uredila za poroko. Kot na primer sleherni kontakti z izvajalci, vsak dogovor in pogodbe ter fotografije z idejami cvetja, barv ali dekoracije, oblek, torte in drugih morebitnih dodatkov.

Ko profesionalnega koordinatorja seznanita s celostno sliko, bo najverjetneje odšel z vama na ogled lokacij za obrede in slavje ter jih po potrebi obiskal ponovno še z aranžerjem. Profesionalni koordinator v procesu spozna vse izvajalce. Običajno na sestankih in nekaj tednov pred poroko organizira še skupen sestanek z vsemi sodelujočimi, če je to mogoče in izvedljivo. Tako jih seznani z okvirno časovnico in tehničnimi navodili, ki se v tednu pred poroko običajno že do potankosti uskladijo. Vama pa je ves čas procesa na voljo za reševanje manjkajočih podrobnosti.

Vloga organizatorja na dan poroke

Na dan poroke je profesionalni koordinator na dogovorjenem mestu pravi čas, da:

  • spremlja priprave prostora,
  • urejanje neveste in ženina,
  • pripravo hrane,
  • dostavo torte,
  • postavi na mesto glasbene izvajalce,
  • posluša njihovo generalko,
  • gleda uvodno fotografiranje in snemanje …

Nato sledi koordinacija čarobnega obreda (ali dveh na več lokacijah) ter izvajalcev ob pravem času. Koordinator načeloma s parom počaka prvi ples, po dogovoru pa lahko ostane vse do razreza torte. Dober koordinator z bandom ali DJ-jem odvodi tudi met šopka in podvezice, v primeru kakšne zadrege pa odvodi tudi del animacije svatov v času zabave.

»Ves čas procesa se trudim biti neopazna, a sem hkrati opazna v popolnem dnevu, o katerem gostje govorijo še leta,« opiše svoje delo organizatorka in koordinatorka Vita Zgoznik Lipičnik, Za zmeri, Wedding Planner.

Sodelujoči strokovnjaki:

Uredništvo

http://www.PrirocnikPoroka.si/

Uredništvo Priročnika Poroka.

Vita Zgoznik Lipičnik

https://zazmeri.si/

svetovalka, organizatorka in lektorica Za zmeri, Wedding Planner

Prejmite redne uporabne informacije o poroki Brezplačno.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here